Friday, October 7, 2011

Facebook Settings To See Laugh, Love, & Craft



When the dreaded Facebook changes occurred last week, it made it so that you only see things on your wall from people that you have recently interacted with.  To see posts from Laugh, Love, & Craft and others, all you need to do are follow these two simple steps.


1.  After you are logged into Facebook, click on the “home” tab in your top navigation.  Scroll down to the bottom of the page and click on “Edit Option."


2.  Next, click on “Show Posts From” and change the setting to “All Of Your Friends and Pages.”


1 comment:

  1. معرفی بروکر آلپاری

    شاید اولین پرسش ساده برای افراد مبتدی این است که بروکر آلپاری چیست؟ که در حقیقت این کارگزاری از انواع بروکرهای محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود. آلپاری از بروکرهای معتبر و برتر جهان در زمینه انجام معاملات فارکس بوده و به عنوان یک واسطه بین بازار اصلی فارکس و معامله‌گران حرفه‌ای عمل می‌کند.

    از نظر تاریخی نیز این صرافی از سال ۱۹۹۸ به مرکزیت کشور روسیه و شهر کازان تاسیس شده و دارای میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان در مدت فعالیت خود است. همچنین بروکر آلپاری در بازه سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ با داشتن لایسنس و قرارگیری در بین سه بروکر برتر فارکس، جزء محبوب‌ترین کارگزاری‌های فارکس محسوب می‌شد. با این وجود تا کنون این صرافی جزء مشهورترین و باسابقه‌ترین بروکرها در ایران و جهان شناخته شده است.

    ReplyDelete

My Favorites